Pneumatický lis 2T-DC

Kód: 615
1 Kč 1 Kč včetně DPH
Na objednávku
Můžeme doručit do:
31.7.2025
Možnosti doručení

Kompaktní a výkonný dvojčinný lis s přímým tlakem 2 tuny. Ideální pro přesné lisovací, nýtovací a montážní operace v průmyslu i automatizovaných linkách.

Detailní informace

Detailní popis produktu

EMG 2T-DC je dvojčinný pneumatický lis s přímým tlakem, navržený pro efektivní a přesné průmyslové aplikace. S lisovací silou 2 000 kg při tlaku 6 bar je vhodný pro středně náročné montážní, spojovací nebo lisovací úlohy. Kompaktní konstrukce, stabilní rám a možnost bezpečného ovládání z něj činí ideální řešení pro samostatná pracoviště i automatizované výrobní linky.

Technické specifikace:
Výkon (kg) 2000
Pracovní zdvih (mm) 0 → 100
Světlá výška (mm) 140 → 200
Hloubka C-profilu (mm) 100
Rychlost klesání (mm/s) 100
Vrtání posuvné části (mm) 16H7 x 26
Vrtání stolu (mm) 32H7
Pracovní stůl (mm) 300 x 185
Spotřeba vzduchu (l.) 5,1
Hmotnost (kg) 145

 

🔧 Konstrukční provedení

  • Stabilní rám ze slitiny FGL 250 nebo svařované oceli

  • Broušený píst z chromované oceli, zajištěný proti rotaci

  • Nastavitelný mechanický doraz pro spodní úvrať

  • Chromovaný válec a kvalitní těsnění zaručují dlouhou životnost

Verze ovládání pneumatických lisů:

Verze 1: určená k integraci

  • Stroj se dodává holý, bez ovládání, bez vybavení 

Verze 2: připravená k použití s obouručním ovládáním

  • Bezpečnostní ovládání obouručními tlačítky.
  • Boční a horní kryty stolu.
  • Rozvaděč, zpětná klapka, řídící šoupátko ochranného krytu a pneumatické přípojky.

Verze 3: připravená k použití s obouručním ovládáním nebo pedálem

  • Ovládání přes pedál pro práci se zapuštěným nástrojem.
  • 2-polohový volič ovládání na klíč.

Rychlá a snadná instalace

Pneumatické lisy EMG se jednoduše instalují a nastavují, což umožňuje jejich rychlé uvedení do provozu. Díky variabilnímu pracovnímu tlaku (3–6 bar) lze přesně přizpůsobit výkon lisu konkrétní aplikaci.

📌 Cenově efektivní řešení – lisy EMG poskytují vysoký výkon při minimálních provozních nákladech.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: